Czy moglby ktos podeslac jakas krotka instrukcje jak odpalic popbsmtp

Sergio sergio w starnet.trzepak.pl
Wto, 9 Paź 2001, 13:27:38 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Chojnowski" <martii w obgyn.edu.pl>

> Niekoniecznie z tego co ja miałem to pop-before wykłada się na
> ipv6 który to defaultowo w PLD posiada urządzenie sieciowe. Po protu
> przy starcie sprawdza jaki adres ma karta sieciowa i otrzymuje też
> dane ipv6 których nie rozumie, ja osobiście używam ipv6 i musiałem
> modyfikować skrypt, poza tym jeśli będziesz stosował np APOP to
> ten skrypt też nie zadziała.

na drugim kompie odpalil mi sie bezproblemu, z tym ze jescze nei za bardzow
wiem
jak zmusic postfixa do korzystania z tego...

A na tym na ktorym sie wysypal, problem wynika najprawdopodobniej z tego,
ze w ifcfg-eth0 uzywam IPADDR_ALIASES= do definiowania aliasow.
Jak juz wczesneij pisalem samba tez ma problemy z obsluga tychze
zdefiniowanych w ten sposob aliasow.
Z drugiej strony nie wiem czemu ale chca dzialac mi aliasy definiowane
w standardowy sposob ifcfg-eth0:0 ifcfg-eth0:1 itd....

no ale reasumujac, moze mi ktos podeslac krotki opis jak zmusic
postfixa do korzystania z popbsmtp?

Sergiusz Kunert