PLD pierwsze starcie

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 9 Paź 2001, 14:48:24 CEST

On Tue, Oct 09, 2001 at 12:47:43AM +0200, sarak9 wrote:
>  1.  Mimo  usilnych  prob  nie  udalo  mi  sie  uruchomic instalatora.
>  komputer(cel 700, via)  wieszal  sie  przy  ladowaniu  modulu  ide_cd
>  w  przypadku instalacji  z  hd  analogicznie  ide_hd (nazwy modolkow
>  pisze z glowy takze  pewno nazywaja sie jakos podobnie). Nie pomagaly
>  zamiany tasm, zmiany  ustawien  master  slave,  i  trubu  dma w
>  biosie. Problem ten rozwiazalem dopiero instalacja na innym kompie
>  (cel 300, BX)

Czy mógłbyś sprawdzić bootkietki, które aktualnie są na ftp? Chodzi
tylko o to czy załadują się moduły ide, nie musisz nic instalować. Próbowaliśmy
rozwiązać ten problem, i dobrze by było stwierdzić czy się powiodło :)

>  2.  Wybranie  ktorejs  wersji proftp w setup powodowalo wysypanie sie
>  installer'a, tak samo pakietu "pl" (z innej beczki, co to te "pl"?) i
>  pakietu apache_mod_pam (czy cos kolo tego).

Tu niestety nie wiem o co chodzi...

>  3. Przy instalacji z ftp poproszono mnie o dyskietke, zrobilem ja ale
>  jakos  sciezki  w  skryptach  nie  zgadzaly  sie z tymi na dyskietce.
>  Skrypty chcialy z /pld/... a na dyskietce bylo /PLD-1.0/..., lub na
>  odwrot. Swoja droga to instalator na plytce mogl by sobie to zczytac
>  z plyty.

Nie powinien (pytać o dyskietki). Mógłbyś dokładniej powiedzieć czego
chciał, którego obrazu dyskietki użyłeś? bootdisk_net_eth.img? czy tej z cd?

Właśnie poprawiłem ścieżki.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-