Kernej source z rpm-a

Andrzej Dereszowski deresz w truml.art.pl
Wto, 9 Paź 2001, 15:21:45 CEST

On Tue, Oct 09, 2001 at 09:33:28AM +0200, Mikołaj Habdank-Wojewódzki wrote:
> Witajcie!
>
> Nie wiem czemu, ale jeszcze nie udało mi się skompilować
> żadnego jaja z waszej dystrybucji z rpm-a 686. Kompilując je
> zawsze mi się wykrzaczają (błąd w fukncji - nie zna funkcji queqe??!),
>  nie pojawia się żadna dokumentacja do crypto - swoją drogą co to jest?
Szyfrowanie systemów plików.
Doinstaluj pakiet kernel-doc.

btw: u mnie skrypty rc coś nie bardzo chciały montować
szyfrowany fs (w fstab -o encryption)
wylatywał na e2fsck, że jest już zamontowany i nie może go sprawdzić.
To sugereje jakieś problemy ze sprzętem
(procek podciągnięty?)

deresz