Kernej source z rpm-a

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Wto, 9 Paź 2001, 14:57:38 CEST

On Tue, 9 Oct 2001 15:21:45 +0200, you wrote:
>btw: u mnie skrypty rc coś nie bardzo chciały montować
>szyfrowany fs (w fstab -o encryption)
>wylatywał na e2fsck, że jest już zamontowany i nie może go sprawdzić.

[grzegorz w linux PLD]$ rpm -qi cryptofs-init
Name        : cryptofs-init                Relocations: (not relocateable)
Version     : 1.2                               Vendor: (none)
Release     : 1                             Build Date: wto 10 lip 2001
23:59:52 CEST
Install date: śro 11 lip 2001 00:16:17 CEST      Build Host:
linux.tychy.net
Group       : Podstawowe                    Source RPM:
cryptofs-init-1.2-1.src.rpm
Size        : 5987                             License: GPL
Summary     : Wsparcie dla szyfrowanych systemów plików do skryptów
startowych
Description :
Ten pakiet zawiera zestaw skryptów zapewniający łatwe ustawienie i
użytkowanie szyfrowanych systemów plików oraz plików/partycji wymiany

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć