StarOffice6.0Beta

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Wto, 9 Paź 2001, 16:58:27 CEST

Witam!

Dnia Tue, 9 Oct 2001 10:53:30 +0200 Rober Kurtys napisał(a):

> odpal gfontsel; wybierz czcionke Type1 (np: Times New Roman , Arial...)
> i zobacz czy dostaniesz napis
> "czcionka nie jest dostepna" ewentualnie patrz czy po wybranie czcionki
> zmieni ci sie wyglad w oknie podgladu (bo sam fakt istnienia ich na
> liscie czcionek to dla mnie za malo!)

Obawiam się, że w takim razie nie znasz nikogo komu by to działało, bo u
mnie też to leży i kwiczy :( A ja myślałem, że wszystko tak mi pięknie
śmiga, a nieszczęsne times new roman czy arial to ttf'y z windy które
sobie spopkojnie leżą w katalogu obok.

       Pozdrawiam
             Artur

Dobrze, ze sa inni. Poczujesz roznice.