Czy ktos mnie slyszy!

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Wto, 9 Paź 2001, 17:12:35 CEST

Witam!

Dnia Tue, 9 Oct 2001 12:30:02 +0200 Jarosław Kamper napisał(a):

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

I co w tym takiego śmiesznego? Napisałem, że warto to wstawić, czasem ktoś
na #PLD wywali jakiś niewielki log i potem program go blokuje, a ja nie
mam na to ochoty :)

              Pozdrawiam
                 Artur

ps. irc nie jest moją miłością, przez 8 lat korzystania z internetu
udawało mi się go obejść wielkim łukiem, teraz jednak widzę, że czasem
#pld się przydaje :)

Mowia o nim "piorun sycylijski".
I Ciebie moze opetac seksualny amok!