soft do podgladu pracujacych urzadzen aktywnych

Michal.Abramowicz@pseinfo.pl Michal.Abramowicz w pseinfo.pl
Wto, 9 Paź 2001, 19:19:05 CEST

> Rozumiem że chodzi o SNMP?
ano

> MRTG?
tez nad tym pomysle, wsumie user moze sobie patrzec w przegladarke

> tkined z pakietu scotty?
jak narazie udalo mi sie zrobic tkined'a, teraz kwestia jak to dziala
i tutaj niesmiertelne RTFM

> OpenView nie widziałem, więc nie wiem.
takie tam do podgladu sieci korporacyjnej, routery, itp itd
wsumie w jednym jest wszystko do zarzadzania

pozdrawiam

--
michal