!!!!POMOCY!!!!! AD1816

Mikołaj Habdank-Wojewódzki mecat w interia.pl
Wto, 9 Paź 2001, 20:32:18 CEST

> A ja jak zwykle proponuję w celach zapoznawczych: www.alasa-project.org, a
> w celach praktycznych pobrać z ftp.pld.org.pl pakiety alsa-*.src.rpm
> (jeżeli masz jajko 2.4.x) lub gotowe pliki rpm jeżeli masz jajko
> dystrybucyjne. Potem o ile trzeba to przebuduj pakiety a potem dopisz
> kilka linijek zgodnie z dokumentacją do /etc/modules.conf i powinno
> działać.

ALSA właśnie studjuję, ale jak uruchamiam alsaconf i wybieram AD1816
to pisze mi że nie mam takiej karty. Mam jednak pytanie a propo jajca, bo
coraz bardziej podejżewam że moje jest wadliwe, bowiem na kompie obok
na płycie EPOXKAHA z wbudowanym cmediapci też nie działa muzyka
mimo, że ma sterowniki dedykowane do linuxa. Czy wiecie skąd mogę zassać
kernel 2.4.9 (+pach do10) które sprawdziliście i wiecie że działa.
Dalej mam ciszę na głośnikach i coraz bardziej nie lubię swojej karty - chyba skończę
w sklepie w poszukiwaniu SB.

pozdrowienia

coraz bardziej poirytowany

MecaT