PLD pierwsze starcie

sarak9@poczta.onet.pl sarak9 w poczta.onet.pl
Czw, 11 Paź 2001, 00:36:57 CEST

>Czy móg³by¶ sprawdziæ bootkietki, które aktualnie s± na ftp? Chodzi
>tylko o to czy za³aduj± siê modu³y ide, nie musisz nic instalowaæ. Próbowali¶my
>rozwi±zaæ ten problem, i dobrze by by³o stwierdziæ czy siê powiod³o :)

Uruchomilem dyskietke na kompie ktory sie tak buntowal, i wszystko bylo ok,
tzn bez problemu zamontowalem partycje z dysku.
Wczesniej (tzn kiedy sie wieszal) bootowalem z cd-romu. Wieszal sie po wpisaniu
"installer", a przed robieniem partycji. Jakies 2,3 modoly sie ladowaly i stawal na
ide_cd gdy zrodlem miala byc plyta cd badz ide_hd gdzy mial byc cdrom.
Niestety nie moge teraz tego odtworzyc poniwaz tymczasowo nie mam napedu cd.
Wogole to chodzi o ftp.pld.org.pl/PLD-1.0/i386/PLD/images/bootdisk.img?
Bo tam chyba nie ma zadbych modulow

Pozdrawiam
   Grzegorz Saracki