ogonki

Filip Kalinski fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Czw, 11 Paź 2001, 09:23:28 CEST

On Wed, 10 Oct 2001, Paweł Peters wrote:

> [ciach "...Pan mowi o przyrodzie.."]

> Przepraszam a my tu mowimy o niedostepnych polskich znaczkach i ginieciu
> reszty wyrazu w panelu Gnome, czy o TrueType, bo chyba sie zgubilem?

Też chciełem wysłać maila na tematy tych wrednych ogonów.
Przy ustawionym LANG=pl_PL ogonki pokazują się OK. Przy LANG=C niby nie
ma problemu, ale jednak jest, bo np. w Sylphedzie tytuły listów są j.w.
obcinane do pierwszego "krzaczka" jeśli są bold, a jak nie bold, to się
wyświetlają, tylko, że bez pliterek...
Chodzi o to, że LANG=pl_PL nie lubię, ale chcę mieć pliterki w
naglowkach maili, ma ktoś pomysł, co zrobić?

Filip