W którym pakiecie znajdę ten plik ???

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pią, 12 Paź 2001, 12:24:06 CEST

On Fri, 12 Oct 2001, Blues wrote:

>$ locate ask-pass
>$
>
>$ scp ERR_ACCESS_DENIED blues w blues:~
>blues w blues's password:
>ERR_ACCESS_DENIED    100% |****************************************************************|  2641       00:00
>$
>

>Ja stawiam na twoje ustawienia w pam....
To nawet nie to :-) Jak dałem w ten sposób:
scp plik1.zip jacek w remote_host:plik1
to poszło.
ale jak daję w ten sposób:
scp jacek w local_host:plik1 jacek w remote_host:plik1
to wychodzi ten komunikat, o którym pisałem .......
Czemu ? Według man-a powinien łykać taką i taką postać - a jednak przy tej
drugiej się krzaczy ....:-( Jakiś bug czy co ?
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl