!!!!POMOCY!!!!! AD1816

Mikołaj Habdank-Wojewódzki mecat w interia.pl
Pią, 12 Paź 2001, 18:28:26 CEST

Podziękowania dla ludzki, któzy mi pomogli z AD1816.

Witajcie!

Po długich bojach wreszcie ruszyło i co śmieszniejsze wcale
nie na ALSA, ale na zwykłych sterownikach skompilowanych do modułu.
Co śmieszniejsze w jajcu tez dziala, ale nieco smiesznie trzeba dodać
append do lilo. Żeby się wytłumaczyć czym zawracałem wam głowę,
to pokrutce opiszę moje walki.
podejście 1) Wszystko do modułów - failed
podejście 2) wszystko do kernela - brak muzyki, ale wreszcie odzew z karty
podejscie 3) kernel -  PNP, ad1816, sound, OSS moduły, dodanie do grupy audio
		userów (nie było tego w manualach, więc nie miejcie do mnie pretensji)
		- failed
podejście 4) wywalenie wszystkiego (Artur Flinta)
		(włącznie z PNP) do modułów z ustawieniem nie takim jakie być
		powinno (moja karta dziła na io=0x500 (pewne, potwierdzone isapnp),
		a odpala się przez modprobe io=0x530 + userzy w audio - HURA!!

Czemu tak jest - kij go wie, ale muzyka wreszcie mi działa, aktualnie walczę z
plikiem modules.conf, by nie pisać zawsze modprobe - jakoś może on sam
załadować te moduły z odpowiednimi ustawieniami, ale na razie czytam man-y.

pozdrowienia

i podziękowania

MecaT

Pojemna skrzynka. Dobry adres. Ekstra dodatki.
Z zewnątrz poczta, a w srodku...
Twoja nowa poczta >> http://poczta.interia.pl/