Trzy szybkie pytania o sprzet ;-)

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pią, 12 Paź 2001, 20:19:28 CEST

Witam

W koncu udalo mi sie uciulac kase na nowy sprzet. Mam plyte ECS K7S5A z
wbudowanym chipsetem dzwiekowym. Niestety nie wiem jak to diabelstwo
ruszyc. Na kostce jest napisane "Avance Logic  ALC100P" i w instrkucji
jest opisane jako AC'97.

Druga sprawa to kwestia myszy a raczej trackballa. Mam takie cus firmy
a4tech z dwoma rolkami. Uzywalem tego jako "intellimouse" i walki
chodzily. Problem sie pojawil gdy mam to samo urzadzenie na ps/2. Jak
teraz odpalic na tym walki? Jesli ustawie urzadzenie na intellimouse i
port na /dev/psaux to sie dzieja jakies glupoty (kursor wariuje). Ktos wie
jak to odpalic? Oczywiscie chodzi o X Window.

Trzecia i ostatnia sprawa to kwestia DVD. Czy mamy w PLD narzedzia do
ogladania filmow z takich napedow, jakie maja wymagania sprzetowe i czy
pojdzie kazdy naped DVD?

Dzieki z gory za odpowiedz i pozdrawiam :-)

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, Polish section of Linux Counter maintainer