Trzy szybkie pytania o sprzet ;-)

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 12 Paź 2001, 20:38:34 CEST

On Fri, Oct 12, 2001 at 08:19:28PM +0200, Michal Margula wrote:
> Trzecia i ostatnia sprawa to kwestia DVD. Czy mamy w PLD narzedzia do
> ogladania filmow z takich napedow,
Tak, chociażby xine.

> jakie maja wymagania sprzetowe i czy pojdzie kazdy naped DVD?
Z tego co wiem, to najwyżej mogą być problemy z napędami które miałyby
hardwarowo ustawiony jakiś dziwny region-code, albo inne tego typu
zabezpieczenia. Ale nie sądze, żeby Tobie coś takiego groziło.
Ja kupiłem pierwszy-lepszy i działa. To znaczy filmy da się oglądać
odkąd K6-II 400MHz zamieniłem na athlona 1GHz (temu pierwszemu brakowało
trochę mocy, ale tylko odrobinę). Pod windowsem i na 400 chodziło, ale
to dlatego, ze Windows umiał w pełni wykożystać akcelerację w mojej
karcie graficznej, XFree umie tylko część (głównie dlatego, że ATI nie
dało pełnej specyfikacji).

Pozdrowienia,
        Jacek