Trzy szybkie pytania o sprzet - i nie tylko

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 12 Paź 2001, 20:53:21 CEST

On Fri, 12 Oct 2001, Michal Margula wrote:
> Druga sprawa to kwestia myszy a raczej trackballa. Mam takie cus firmy
> a4tech z dwoma rolkami. Uzywalem tego jako "intellimouse" i walki
> chodzily. Problem sie pojawil gdy mam to samo urzadzenie na ps/2. Jak
> teraz odpalic na tym walki? Jesli ustawie urzadzenie na intellimouse i
> port na /dev/psaux to sie dzieja jakies glupoty (kursor wariuje). Ktos wie
> jak to odpalic? Oczywiscie chodzi o X Window.

Ustawiasz intelimouse ps/2

        Option          "Protocol"      "IMPS/2"

I działać musi ;)

Ale ja mam też inne pytanie:
Czy ktoś ma i udało mu się uruchomić wyjście TV w karcie Voodoo3 ?

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...