Problem z instalacja PLD na "duzym" dysku

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 13 Paź 2001, 14:11:54 CEST

On Sat, Oct 13, 2001 at 01:52:29PM +0200, Michal Margula wrote:

> Powiem tak - miałem kompa, który się gryzł z lilo i to w dość dziwny sposób.
> Raz było LI a raz 01 01... Wiem co one oznaczają i wszelkie kombinacje z
> konfigami nic nie dały (jakieś lba, linear) itd, a wrzuciłem GRUBa i od razu
> poszło. IMO GRUB powinien być dla ia32 u nas by default ze względu na jego
> elastyczność i olbrzymią niezawodność.

Chyba przez weekend przerobie troche rc-boot i może Kloczek się go wreszcie
przestanie czepiać...

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-