Problem z instalacja PLD na "duzym" dysku

Paweł Peters Px2 w tvk.pl
Sob, 13 Paź 2001, 15:43:41 CEST

Niedawno kupilem identyczny dysk, tylko nie instalowalem n nim pld
przez instalatora, jedynie przenioslem z wczesniejszego dysku na
kolejna partycje (powyzej 10-tego GB) i jedyne co musialem zrobic aby
lilo zagadalo to dodac wpis w lilo.conf lba32, pozniej lilo -
i /boot/boot* i hula.
Px2

> Powinno chodzic :). Ale glowy nie daje... Przypadkiem dalem setup
> (hd0,costam) i zadzialalo, ale czy to sie zabootowaloby to nie wiem
>
> --
> Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
> http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux
Counter
> "W życiu piękne są tylko chwile" [Ryszard Riedel]
> <arekm> włączam icq: alchemyx, włączam irca: alchemyx, aż boję
otworzyć lodówkę

> http://lists.pld.org.pl/

--------
Jak juz sie upewnisz na czym stoisz,