xmms

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Sob, 20 Paź 2001, 12:04:09 CEST

Witam!

Dnia Sat, 20 Oct 2001 10:27:24 +0200 Bartosz Jakubski napisał(a):

> ESS 1868 ISA PNP
> O ile pamiętam, to na OSSowych sterownikach było (sb.o) było wszystko
> OK. Ale nie mam pewności, więc nie zwalam od razu winy na alsę...

Może jakieś przerwanie koliduje? Pamiętam, że jak miałem ESS1869, to w
spec'u zamiast --with-isapnp=no dawałem yes, nie pamiętam w czym to
pomagało, ale był powód, że tak miałem.

          Pozdrawiam
             Artur

Poczta nie pozwoli Ci zapomniec.
Z zewnątrz poczta, w srodku takze organizer.
Twoja nowa poczta >> http://poczta.interia.pl/