hostname not found

Wojciech Urbanowski wurbanowski w poczta.onet.pl
Pon, 15 Paź 2001, 20:54:58 CEST

Witam,

Dnia 15 października 2001 o 16:06 napisales(as):

> A nie przypadkiem:
> echo "mój.adres.ip hostname.domain.pl hostname" >> /etc/hosts
> ?

Tak, dokladnie o to chodzilo, dziekuje za pomoc.

Ale mam jeszcze jeden problem, ale to chyba wina najnowszej paczki z
Xami (4.1.0-7):
otóż nie chcą się uruchamiać z konta użytkownika (jest komunikat 'PAM
Authentication failed'), z roota startuje normalnie.

--
   Wojciech  Urbanowski
wurbanowski w poczta.onet.pl

--

Zamów odbitki ze zdjęć cyfrowych lub archiwum zdjęć na CD!
[ http://lab.foto.onet.pl/laboratorium.html ]