misc

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w inetia.pl
Pon, 15 Paź 2001, 23:25:30 CEST

On Mon, 15 Oct 2001, Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski wrote:

> autoconf-2.52-2
> automake-1.5-1
>
> Tak więc up to date... hmmm

Po zainstalowniu nowego rpm sytuacja zmieniła się na lepsze ;) configure
wykrywa bez problemu host type, nadal jednak ma problem z namierzeniem
X'ów.

Co do pytań, które zadałem wcześniej (2 posty temu ;) znalazłem już na nie
odpowiedzi (nowy a2ps nie segfault'uje, font.alias jest tam gdzie zawsze
był, a Xft chodzi jak trzeba - niby wodotrysk, a ice pięknie wygląda :)

Nowy problemik to: gnokii-X11-0.3.3-1 instaluje doc'e z helpem w
/usr/X11R6/lib/xgnokii/help/en_US, a szuka ich w
/usr/X11R6/share/xgnokii/help/pl_PL. No i pixmap też nie widzi.

Mam nadzieje, że zbytnio nie zaśmiecam pld-users-pl ;)

pozdr.

f.s.d.
--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w inetia.pl> ]
[            Linux Registered User #164489 ]