Kompilacja...

Mikołaj Habdank-Wojewódzki mecat w interia.pl
Pon, 15 Paź 2001, 20:04:37 CEST

Witajcie!

Mam wielki problem z kompilowaniem czegokolwiek pod
PLD. Przy każdej próbie wywala mi że nie mam jakiś tam *.h
a one oczywiście są. Np. do dziś wywala mi że nie mam
ncurses.h! Podczas kompilacji MPlayera oczywiście nie miałem
plików .h do x-ów i do gl, a mam te i te. Nie wiem czego to jest
przyczyną, nie wiem czego nie mam zainstalowanego, nie wiem
gdzie modyfikować listy katalogów w których powinny być
te pliki.

pozdrowienia

MecaT

Kariera i dziecko. Sprzecznosc czy wyzwanie?
Forum Polek - faceci nie maja glosu!
http://www.polki.interia.pl/