SANE

Mikołaj Habdank-Wojewódzki mecat w interia.pl
Pon, 15 Paź 2001, 20:40:56 CEST

Witajcie!

Właśnie jestem w trakcie instalacji SANE i napotkałem
na pierwszy problem. Jak wogóle się do tego zabrać!?!?!
Czytam opisy do tych pakietów i nic z nich nie rozumiem.
Weszłem na stronę www.mostang.com/sane/ czytam
tutorial, opisy i dalej nie wiem od czego wogóle zacząć.
Jeśli ktoś z was już kiedyś instalował SANE i wie
co pokolei robic, to prosił bym o wsparcie. Wiem że
tchnie to "zróbcie to za mnie", ale niestety nie wiem
co, po co dalczego - a co dopiero o pytaniu jak?

pozdrowienia

MecaT

Poczta nie pozwoli Ci zapomniec.
Z zewnątrz poczta, w srodku takze organizer.
Twoja nowa poczta >> http://poczta.interia.pl/