ftp.pld.org.pl

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Wto, 16 Paź 2001, 22:44:20 CEST

On Tue, 16 Oct 2001, Dariusz Wlodarczyk wrote:

> hmmm znam, ale bywalo ze na sunsite lezaly lekko nieswieze pakiety
> wiec przeszedlem na ftp.pld.org.pl ;-)))
> ale bedzie trza spowrotem na sunsite hehe
>
> moze nieprecyzyjnie napisalem ale pytam gdzie moze byc przyczyna takiego
> stanu rzeczy z ftp.pld.org.pl

Mala prosba: jesli pisze ktokolwiek o klopotach z dostepem
do jakichkolwiek zasobow PLD prosimy o podanie:
1. Skad sie laczy,
2. wyniku dzialania traceroute/mtr od siebie do tego zasobu

to bardzo pomoze w namierzeniu zrodla klopotow.

M.

PS. tpnetciarze moga sprobowac: ftp://ftp.pld.kernel.pl/
--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-