apt-get i kernel

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Czw, 18 Paź 2001, 09:39:25 CEST

Witam!

Dnia Wed, 17 Oct 2001 19:33:52 +0200 Andrzej Dopierała - Undefined
napisał(a):

> przy dzisiejszym apt-get dist-upgrade zobaczyłem coś bardzo dziwnego
> i niepokojącego:
> [undefine w chaos public_html]$ sudo apt-get dist-upgrade |tee ~/plik
> Reading Package Lists...
> Building Dependency Tree...
> The following packages will be REMOVED:
>   kernel#2.4.7-11

[... ciach ....]

Można prosić o ustawienie poprawnej kolejności kodowania w mutt? Bo widzę,
że lis idzie chyba w utf-8, a nie każdy program to porawnie dekoduje.

           Pozdrawiam
               Artur

Pojemna skrzynka. Dobry adres. Ekstra dodatki.
Z zewnątrz poczta, a w srodku...
Twoja nowa poczta >> http://poczta.interia.pl/