mozilla i pliterki

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 18 Paź 2001, 19:59:29 CEST

On Thu, Oct 18, 2001 at 04:09:13PM +0200, Marcin Chojnowski wrote:

> no jasne zassaj tylko http://gnu.arachne.cz/pocesti-0.5.tar.gz
>
> binarkę wrzuć gdzie tam chcesz aby system ją widział (może
> zrobisz rpm ???)
>
> i potem tylko pocesti | lpr zamiast lpr w mozilla i masz już
> p-literki
Nie jest to nazbyt eleganckie rozwiązanie. Zamiast poprawnej obsługi
Unicode część znaków ISO-8859-2 jest przekodowywana na bardziej strawną
dla ghoscripta postać. Ciekawe jak to się zachowuje, jak na stronie
będzie jeszcze np. cyrlica, albo jakieś symbole matematyczne (chociażby
"pi").
Jak ja kiedyś te pocesti oglądałem to odniosłem wrażenie że z iso-8859-2
to tylko czeskie znaczki były. Ale albo to było dawno, albo źle
oglądałem.

Pozdrowienia,
        Jacek