lp0

Wojciech Urbanowski wurbanowski w poczta.onet.pl
Nie, 21 Paź 2001, 15:48:38 CEST

Witam,

Dnia 21 października 2001 o 14:54 napisales(as):

> To pewnie i tak Miałeś zrobione.

Tak, miałem zrobione i niestety przy ładowaniu jądra dostaję coś
takiego (nie pamiętam dokładnie bo win uruchiomny): 'lp no such
device'.

A gdy na przykład próbuję 'cat >> /dev/lp0' to też mówi, że czegoś
takiego nie ma. Zarówno jeśli sterowniki są ładowane jako moduły jak i
wbudowane w jądro.

> ps. Zobacz czy w biosie masz włączony port drukarki :) Wogóle podaj coś
> więcej na temat konfiguracji oprogramowania i sprzętu

Pod windozami się normalnie drukuje. Mój komputer jest standardowy
(i686).

PS. W czasie samodzielnych prób rozwiązania problemu wpisało mi się
'rm /dev/lp0' :) Czy to może powodować jakieś problemy ?

--
   Wojciech  Urbanowski
wurbanowski w poczta.onet.pl

--

Zamów odbitki ze zdjęć cyfrowych lub archiwum zdjęć na CD!
[ http://lab.foto.onet.pl/laboratorium.html ]