Problemy przy instalowaniu installerem

michallo123@poczta.onet.pl michallo123 w poczta.onet.pl
Nie, 21 Paź 2001, 17:08:33 CEST

Mam wielkie problemy ze stabilnoscia installera. Najnowszy installer z wizardem na moim kompterze p133+Intel440TX wysypuje sie przy probie partycjonowania go po wcisnieciu run installer tzn wyskakuje mnustwo syferek i literek i komputer wisi. Starszy installer tez mi sie wysypuje po wgraniu juz na dysk kilkudziesieciu pakietow. Oto piekny tekscik jaki pokazuje.

Something wrong, something tnot quite right
Assertion 'n < (int)sizeof(line) - 1'failed vfcurl.c:241

Please repotr thib bug to ...
IOT Trap/Abort - core dumped
!!! Package installation ...

Kompletnie niewiem co mam z tym zrobic dzieje sie to takze po wybraniu tylko standardowych pakietow installera dla i586

--

Zamow odbitki ze zdjec cyfrowych lub archiwum zdjec na CD!
[ http://lab.foto.onet.pl/laboratorium.html ]