Do speców od SPECów i rpm'a

Grzegorz Doliński grzegorz w kobra.lm.pl
Pią, 26 Paź 2001, 13:17:29 CEST

Kilka lat używałem RH, teraz od kilku miesięcy PLD.
Do tychczas moje kontakty z rpm to głównie:
$ rpm -ivh *.rpm

Częściej jednak używałem:
# tar xzf *.tar.gz -C ~/src

Stwierdziłem, że czas jednak zrobić coś dla innych.
Niestety nie wiem czego chce ten "rpm":
# rpm -bb mój.spec
mój.spec: Nie ma takiego pliku ani katalogu

Inne -b? też dają ten sam efekt.
Czego brakuje mojemu "boćkowi" by rpm nie rzucał tajemniczych
komunikatów tylko zrobił to o co go proszę?

Grzegorz
--