joe, mutt, zgv

Marcin Kamiński maxiu w best.net.pl
Pią, 26 Paź 2001, 13:19:54 CEST

[czwartek, 25 pa?dziernik 2001], Przemyslaw 'Dj_RzulF' Knycz napisał(a):

> Jezeli nadal Ci nie działa nawet po ustawieniu (wg poprzedniego "Re") to
> moge Ci wystawic przebudowanego z tymi parametrami dla i386.
>
> Dj_RzulF

Niestety zmiana send_charset nie pomogła (w zasadzie nie było uzasadnienia
dlaczego miałoby działać, to ustawienie wysyłania).
Prosiłbym więc o tą binarkę, btw. czemu nie jest ona standardowa? Tylko
u mnie występują takie problemy? Może tu chodzi o iconva a nie mutt'a.
Spróbuję upgradnąć glibca i iconva, bo widzę że niedawno się pojawił 2.2.4
(mam 2.2.3 które było dwa tygodnie temu).

--
--- software developer ------------- network administrator ---