PAM i okolice...

Krzysztof Drewicz hunter w raszyn.pl
Pon, 22 Paź 2001, 12:46:06 CEST

On Sun, 21 Oct 2001, Jacek Konieczny wrote:

> A wogóle to można sobie napisać moduł pama, który przy logowaniu na
> roota zapyta o 3 hasła :-)

Wlasnie bawiacy sie jestem kartami chip (takie typu tani zlom,
design4win) zastanawiam sie tylko czy niedaloby sie zbudowac jakiegos
secure-terma z czytnikiem, bo wszystko jest proste przy logowaniu na
serwer, czytnik po serialu i brak problemow, zas przy takim terminalu
zalogowany user [chyba] mosialby dostawc jakies wyzwanie do zaszyfrowania
karta, potem ten user mosialby do czytnika wyslac i odebrana odpowiedz
zpowrotem do serwera, tylko czy dawanie rw do /dev/ttySx (tam mam czytnik)
dla np grupy user_serial i wpis console_groups do login.defs jest
bezpieczny ?

> Pozdrowienia,
>         Jacek

hunter

PS.
I jeszcze cos transfer PC<-->czytnik jest na poziomie 38400 bps i jak tu
jakas binarke podpisac ?