Dziwna rzecz z logami sendmaila

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Czw, 25 Paź 2001, 08:52:02 CEST

Hmm, nie wiem czy tylko ja tak mam, czy inni też - ale do tej pory w
logach sendmaila (/var/log/maillog konkretnie) zawsze lądowało mi "from:"
i "to:". Dawno do nich nie zaglądałem - patrzę, a tu pod upgradzie (wtedy
akurat upgradnąłem sendmaila i klogd'a) nagle w logach pojawia mi się
tylko i wyłącznie "to:" w przypadku poczty relayowanej, natomiast w
przypadku. gdy wysyłam lokalnie z serwera - wszystko jest OK. Ktoś cos wie
na ten temat ? Czyżby się coś zmieniło i trzeba użyć jakiejś magicznej
opcji ? ;-)

--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl