joe, mutt, zgv

Marcin Kamiński maxiu w best.net.pl
Czw, 25 Paź 2001, 20:56:47 CEST

Witam
Ostatnio zainstalowałem sobie na nowo PLD. Przedtem miałem pakiety
z około kwietnia. Niestety znalazłem kilka buraków. Prosiłbym o
poprawienie pakietów, ewentualnie wytłumaczenie mi 'co jest źle'.

joe:
usterka trudno zauważalna, ale bardzo denerwująca np. przy pisaniu listów.
Przedtem joe przy łamaniu lini zachowywał się naturalnie, tzn. jeśli wyraz
nie mieścił się w linii, to przenosił go do następnej. Teraz niestety
do następnej lini przenozsonych jest losowa ilośc ostatnich wyrazów.

zgv:
zgv-5.4-1 - po uruchomieniu przechodzi do trybu graficznego, ale
przy wyświetleniu obrazka wychodzi z segfaultem
zgv-5.5-1 - wogle sie nie uruchamia:
zgv: error while loading shared libraries: zgv: undefined symbol: vga_version
mimo że:
svgalib-1.9.11-1 w 2.2.19

mutt:
przestał prawidłowo obsługiwać polskie litery. Konfiga mam od którejś
poprzedniej wersji, z konfigiem od tej też źle wyświetla. Wygląda to np. tak:
chcia\263em was prosi\346 o opinie
i nie pomagają manipulacje przy
set charset
Znajomy powiedział mi że pomogło mu przy configure
--enable-locales-fix --without-wc-funcs
Proponuję więc skompilować pakiet z tymi ustawieniami.

--- software developer ------------- network administrator ---
----- mail:maxiu w best.net.pl ------ http://maxiu.px.pl -------