zmailer & autoconf

Grzegorz Doliński grzegorz w kobra.lm.pl
Pią, 26 Paź 2001, 16:38:41 CEST

Uporałem się z rpm-build a tu kolejna kłoda.
$ rpm -ba zmailer.spec
./aclocal.m4:160: error: m4_defn: undefined macro: _m4_divert_diversion
actypes.m4:473: AC_STRUCT_ST_BLKSIZE is expanded from...
./aclocal.m4:160: the top level

Ten sam błąd jest w źródłach z src.rpm (2.99.51) oraz tarbalu (2.99.55),
stąd moje podejrzenie, że problem z autoconf'igiem. Niestety nie pomogła
instalacja autoconf-2.52-3.noarch.rpm.
To czego mu brakuje jest pewnie w /usr/share/autoconf, ale czy na pewno?
Nawet jeśli to nie wiem co z tym zrobić :(.

Grzegorz
--