ipv6?

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Pią, 26 Paź 2001, 19:35:27 CEST

On Fri, Oct 26, 2001 at 06:10:01PM +0200, Jacek Konieczny wrote:
> Więc trzeba dorwać tego co zapakował błędny pakiet.
a nie lepiej tego który to przerzucił do stable? ;)
(chłe chłe chłe... zza kurtyny)

> Inna sprawa, że do router-advertisement w wielu przypadkach lepiej
> nadaje się zebra --- szczególnie gdy i tak chodzi.
hm.. ma takie same możliwości jak ten radvd?
Jestem w tym temacie zielony :)
Jak na razie udało mi się postawić na jednej maszynce tunel do
interneta, na drugiej działa automatycznie postawiony tunel do pierwszej
maszynki... lecz połączenia z tej drugiej do interneta juz nie mam. Mimo
że forward ipv6 jest ustawiony...
Do tego nie udało mi się jeszcze postawić tego łącza do ipv6 na
skryptach z pld :/