SPARC

Zbigniew Krzystolik zbyniu w dsi.agh.edu.pl
Pon, 29 Paź 2001, 15:56:17 CET

> ale zawsze możesz zainstalować redhata 6.2 a następnie upgradować to
> pakietami z pld.

ojejku, nie!!! nie wiem jak to wyglada na SPARCu, ale moja podstawowa
metoda instalacji to rpm --root=/partycja/na/nowy/system .....

napisalem sobie skrypt, ktory instaluje okolo to co jest w pliku coinst/base
trwa to 1,5 minuty ;-)))
serwerek dubluje sie w ten sposob 2,5 minuty (190 pakietow :-))))

wpisujesz sobie haslo do /etc/shadow, fstab, lilo.conf, Yyy...
jakis dzialajacy kernel, /lib/modules i odpalasz swiezutki dzialajacy system
W ten sposob nie walczysz z prog instal PLD, metoda jest z czasow, kiedy sie
wcale nie nadawal do uzytku.

Zbyniu