mozilla embedded (mozilla, galeon, skipstone)

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 29 Paź 2001, 17:08:59 CET

On Mon, Oct 29, 2001 at 01:21:44PM +0100, wrobell wrote:
[...]
> I have tested not heavily mozilla-embedded with skipstone and galeon.
> If you used old embedded from mozilla.spec, you
> know, that there were problems with scrollbars and psm. Now it works
> but there is a small problem with psm - some texts are not displayed.
> I do not know if it is problem with mozilla-embedded package or psm.
> It does not affects mozilla.
>
> It should be noticed also, that you can _still_ use galeon
> and skipstone with _nonembedded_ version of mozilla.
>
> So, please, when mozilla-embedded arrives to test, then test it
> with preffered browser.

Wczoraj albo przedwczoraj budowałem mozilla-embedded - poszło bez
problemu (jakieś 3h budowania? ;) ). Po zainstalowaniu budowałem
skipstone - jak na razie działa rewelacyjnie (poprzedni miał problemu z
niektórymi formularzami, a nieprzebudowany wywalał się na każdym linku).
Ostatni dostępny z ftp również wyskakiwał z iXów. Obecnie (z cvs) wsio
działa bez zgrzytu (poza próbą zainstalowania javy w momencie na jej
natrafienie - po godzinach ściągania skipstone robi qq). Jest jakiś inny
sposób dodania javy (dla wszystkich przeglądarek) ? (chodzi o czaty)

--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org		                  Registered Linux User # 165846