mozilla embedded (mozilla, galeon, skipstone)

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 29 Paź 2001, 17:11:51 CET

On Mon, Oct 29, 2001 at 05:08:59PM +0100, Jarosław Kamper wrote:
> On Mon, Oct 29, 2001 at 01:21:44PM +0100, wrobell wrote:
> [...]
>
> Wczoraj albo przedwczoraj budowałem mozilla-embedded - poszło bez
> problemu (jakieś 3h budowania? ;) ). Po zainstalowaniu budowałem
> skipstone - jak na razie działa rewelacyjnie (poprzedni miał problemu z
> niektórymi formularzami, a nieprzebudowany wywalał się na każdym linku).
> Ostatni dostępny z ftp również wyskakiwał z iXów. Obecnie (z cvs) wsio
> działa bez zgrzytu (poza próbą zainstalowania javy w momencie na jej
> natrafienie - po godzinach ściągania skipstone robi qq). Jest jakiś inny
> [...]
Obecna mozilla-embedded nie wspiera pluginow. _Zadnych_. Java to kolejny
problem. Wsparcie dla pluginow w tym tygodniu jeszcze,
a Java? Jak dobrze pojdzie to zaraz po pluginach. Chyba, ze ktos
ma teraz czas (hint: mozilla.spec - "plugin support").

    wrobell <wrobell w ite.pl>