SPARC

Zbigniew Krzystolik zbyniu w dsi.agh.edu.pl
Pon, 29 Paź 2001, 16:27:23 CET

> ojejku, nie!!! :-))
>
> mkdir -p /mnt/new_system/var/lib/rpm
> poldek --install-dist /mnt/new_system vim sendmail proftpd

ajejku, ktos wpadl na taki sam pomysl jak ja :-))))
tylko u mnie spis pakietow do instalacji jest w zewnetrznym pliku, a sciezki
w srodku ;-)
ok, popartze co to to ten poldek, za moich czasow nie bylo... ;-)
moj skrypcik ma 10 linijek lacznie z #!/bin/sh

dobra, EOT

Zbyniu