PLD i k7vt (fwd)

Tomasz Likus nomasz w comet203.ernet.kr.pl
Śro, 31 Paź 2001, 11:13:36 CET

On Tue, 30 Oct 2001 10:44:05 +0100, you wrote:

>Oblookam, bo mam takie cudo w domu. Tyle że do tej pory instaltor
>uruchamiałem tylko na vmware... więc jeszcze nie wiem :)

wiec tak. ja tez mam komp z ta plyta. zainstalowac to sie pld
zainstaluje. gorzej z wydajnoscia dzialania. problem w tym, ze w
dystrybucyjnym jadrze pld nie ma wkompilowanego wsparcia dla chipsetu
vt86xxxxx. z tego powodu system dziala, ale _fatalnie_ - wszystkie
operacje dyskowe powoduja 100% obciazenia cpu. ogolny system load przy
np. kopiowaniu, czy przenoszeniu plikow skacze do 2-5 (w zaleznosci od
tego ile i skad kopiujesz). rozwiazanie jest - przekompilowac jadro z
wsparciem dla tego chipsetu (source'y jadra dostarczone w pld sa ladnie
zapaczowane, tak ze wystarczy wlaczyc obsluege chipsetu). co tez
uczynilem.
tu jednak pojawily mi sie problemy - po skompilowaniu jadra
wygenerowalem jak pan bog przykazal ramdysk przy pomocy geninitrd,
zainstalowalem sobie jadro i przy starcie nie chce mi zaladowac modulow
ide* i ext2 - dostaje kupe komunikatow 'unresolved symbol'. jak wkompiluje
obsluge ide i systemu plikow w jadro to chodzi, ale chcialem tak zgodnie z
zalozeniami pld - obsluga wszystkiego co sie da w modulach. moze ktos mi
pomoze co z tym zrobic.

--
pozdrawiam,
omasz