Shutdown na K7S5A

Pepe pepe w apollo.net.pl
Śro, 31 Paź 2001, 19:10:52 CET

Dnia Wed, 31 Oct 2001 17:43:12 +0100
Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl> napisał:

> Witam :)
>
> Czy ktos posiadajacy takowa plyte (ECS Elitegroup, na chipsecie 735) ma
> problemy z zamykaniem systemu? U mnie po prostu komputer po "Power down."
> sie nie wylacza. Moze ktos zna powod?
>
> --
> Michal Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
> http://uznam.net.pl/~alchemyx/, Polish section of Linux Counter maintainer
>
> ________________________
> http://lists.pld.org.pl/

Witam

Właśnie sprawdziłem tą płytę (wersje z lan i bez lan) w konfiguracji :
- Duron 650
- 256 SDRAM lub 128 DDR SDRAM
- kernel 2.2.19 i 2.4.7 z wkompilowanym apm z opcją "Real-mode Power-off"

Obiaw taki je opisałeś, system zatrzymuje się z komunikatem "Power down".
Grzebanie w BIOS nic nie dało :(

Powód: ???

Pozdrawiam
PS. Może zadziała z ACPI.