Problem z inn-2.3.2, a raczej z autoconfem, którego coraz bardziej nie lubię

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Sob, 1 Wrz 2001, 23:46:19 CEST

+ autoconf
configure.in:326: warning: AC_CANONICAL_HOST invoked multiple times
configure.in:1219: error: undefine: undefined macro: AC_TYPE_NAME
configure.in:1211: INN_IF_SIZEOF is expanded from...
configure.in:1211: INN_IF_SIZEOF is expanded from...
configure.in:1219: the top level
błąd: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.46730 (%build)

Nie umiem tego sensownie naprawić. Wywołanie INN_IF_SIZEOF wygląda tak:

INN_IF_SIZEOF(int, 4, 4, INN_INT32=int, [
    INN_IF_SIZEOF(long, 4, 4, INN_INT32=long, [
        INN_IF_SIZEOF(short, 2, 4, INN_INT32=short)
    ])
])

a definicja INN_IF_SIZEOF najpierw definiuje sobie tymczasowo
AC_TYPE_NAME, a potem oddefiniowuje.

Poza tym po oszukaniu tego fragmentu (przez wyrzucenie zawartości
zewnętrznego nawiasu kwadratowego powyżej) są takie cuda:

configure.in:326: warning: AC_CANONICAL_HOST invoked multiple times
configure.in:1288: warning: AC_CACHE_VAL(inn_cv_type_fpos_t_large, ...): suspicious presence of an AC_DEFINE in the second argument, where no actions should be taken
configure.in:1: error: possibly undefined macro: dnl

Niezdefiniowane dnl?! W wygenerowanym configure (tym razem mimo błędów
się wygenerował) są takie kwiatki:

#line 3946 "configure"
#include "confdefs.h"
dnl
#include <netinet/in.h>
#ifdef IPV6_INRIA_VERSION

Ja już nie mam siły z tym autoconfem. I przez to jestem uwiązany do
perla-5.005_03, bo nie mogę przekompilować inna. (Nie chcę binarek,
bo wyewoluował mi się garnitur wersji bibliotek niekoniecznie zgodny
z najnowszym PLD.)

--
 __("<  Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
 \__/