Wine - cached(?)metrics

Filip Kaliński fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Pon, 3 Wrz 2001, 20:43:27 CEST

Za każdym razem, gdy uruchamiam wine otrzymuję komunikat "Building font metrics. This may take some time..."
Rzeczywiście trochę czasu to zabiera, tylko, że zapisuje on potem plik ~/.wine/cachedmetrics, który powinien być
zgodnie z dokumentacją i ze źródłami (jest funkcja coś jak loadCachedMetrics) załadowany, a nie dzieje się to
(nie pomaga wpisanie do configa w [fonts] FontMetrics = plik).
Zniechęca mnie to trochę do używania wine'a, każda duperelka ładuję się długo (mimo, że mam durona w 950)...
Czy tak samo się dzieje wszystkim, ew. co zrobić, żeby się nie działo?

--
Filip Kaliński <f.kalinski w students.mimuw.edu.pl>