mount /mnt/cdrom i zwis systemu

Jacek Sobczak jaceksobczak w poczta.onet.pl
Śro, 5 Wrz 2001, 09:16:09 CEST

Nastepujacy problem: po zamontowaniu CD-ROM doswiadczam po pewnym
czasie zwisu systemu - klawiatura nie dziala, zadnych plikow core, nic
w logach, wiec zupelnie nie wiem co moze byc tego przyczyna. Dodatkowa
wskazówka: przy uruchamianiu X-Window mam murowany zwis w trakcie, gdy
laduje sie GNOME, a CD jest zamontowany. Zaczelo sie to po kolejnym
updacie z ftp-a PLD (i686) okolo dwa tygodnie temu - wczesniej
wszystko bylo ekstra mimo intensywnego uzywania CD. Jakies idee, ktos
ma podobne sensacje ???

Pozdrowienia
Jacek

--