mount /mnt/cdrom i zwis systemu

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Śro, 5 Wrz 2001, 09:31:23 CEST

Witam!

Dnia Wed, 5 Sep 2001 09:16:09 +0200 Jacek Sobczak napisał(a):

> Nastepujacy problem: po zamontowaniu CD-ROM doswiadczam po pewnym
> czasie zwisu systemu - klawiatura nie dziala, zadnych plikow core, nic
> w logach, wiec zupelnie nie wiem co moze byc tego przyczyna. Dodatkowa
> wskazówka: przy uruchamianiu X-Window mam murowany zwis w trakcie, gdy
> laduje sie GNOME, a CD jest zamontowany. Zaczelo sie to po kolejnym
> updacie z ftp-a PLD (i686) okolo dwa tygodnie temu - wczesniej
> wszystko bylo ekstra mimo intensywnego uzywania CD. Jakies idee, ktos
> ma podobne sensacje ???

Ja będe zgadywał, czy było uaktualniane jajko, czy chipset to nie jest
czasem VIA KT133x? Było jakiś czas temu poruszane na liście, że jajo
2.2.19 ma problemy z VIA. Nic innego do głowy mi nie przychodzi.

                         Pozdrawiam
                             Artur

Yugoton na Stegnach! Bilety u nas...
http://rozrywka.interia.pl/yugoton/index.html