mount /mnt/cdrom i zwis systemu

Jacek Sobczak jaceksobczak w poczta.onet.pl
Śro, 5 Wrz 2001, 11:14:33 CEST

Artur Flinta <aflinta w interia.pl> napisał:

> Ja będe zgadywał, czy było uaktualniane jajko, czy chipset to nie jest
> czasem VIA KT133x? Było jakiś czas temu poruszane na liście, że jajo
> 2.2.19 ma problemy z VIA. Nic innego do głowy mi nie przychodzi.

Chipset to Intel 815, przez dobry rok było bezproblemowo, najpierw 2.2.18 potem 2.2.19 i dopiero ostatnio objawil sie ten problem. Mam ciagle stara wersje 2.2.19-17 (BTW biezaca PLD to *-18), z ktora chodzilo wczesniej dobrze, a teraz sie wyklada. Ale jesli to nie jadro to co ?

Jacek

--

OnetKomunikator - porozumiesz sie
z innymi [ http://ok.onet.pl/instaluj.html ]