Wine - cached(?)metrics

Filip Kaliński fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Śro, 5 Wrz 2001, 11:01:03 CEST

On Mon, 3 Sep 2001 20:43:27 +0200
Filip Kaliński <fk181140 w students.mimuw.edu.pl> wrote:

> Za każdym razem, gdy uruchamiam wine otrzymuję komunikat "Building font
> metrics. This may take some time..."
> Rzeczywiście trochę czasu to zabiera, tylko, że zapisuje on potem plik
> ~/.wine/cachedmetrics, który powinien być
> zgodnie z dokumentacją i ze źródłami (jest funkcja coś jak
> loadCachedMetrics) załadowany, a nie dzieje się to
> (nie pomaga wpisanie do configa w [fonts] FontMetrics = plik).
> Zniechęca mnie to trochę do używania wine'a, każda duperelka ładuję się
> długo (mimo, że mam durona w 950)...
> Czy tak samo się dzieje wszystkim, ew. co zrobić, żeby się nie działo?

Sam sobie odpowiadam - winne było za ścisłe sprawdzanie poprawności
fontów, wine przy jakimkolwiek błędzie po prostu ignorował całe fontcache
i tworzył od nowa. Usunąłem warunek 'pfi->df.PixHeight <> 0' (wysokość
fontu) w graphics/x11drv/xfont.c, nie powinno to nikomu zaszkodzić, font o
zerowej wysokości i tak jest nieprzydatny :), a wine się nie wywala.

--
Filip Kaliński <f.kalinski w students.mimuw.edu.pl>