XFree86-3.3.6-21 -> XFree86-4.1.0-6 : cpio: unlink nie powiodło się

Marek Fetliński mf w skrzynka.pl
Czw, 20 Wrz 2001, 18:33:14 CEST

Witam

Próbuję upgradnąć sobie Xy i dostaję takie cuś:
   1:XFree86                błąd: unpacking of archive failed na pliku
/usr/X11R6/lib/X11/lbxproxy: cpio: unlink nie powiodło się -Jest katalogiem
   1:XFree86                błąd: unpacking of archive failed na pliku
/usr/X11R6/lib/X11/proxymngr: cpio: unlink nie powiodło się -Jest katalogiem
   1:XFree86                błąd: unpacking of archive failed na pliku
/usr/X11R6/lib/X11/rstart: cpio: unlink nie powiodło się -Jest katalogiem
   1:XFree86                błąd: unpacking of archive failed na pliku
/usr/X11R6/lib/X11/xserver: cpio: unlink nie powiodło się -Jest katalogiem

poradziłem sobie w ten sposób, ze ręcznie wywaliłem te katalogi. Tylko się
zastanawiam czy bardzo źle zrobiłem i czy to tak ma być, jest coś źle w
pakietach, czy -- jak zwykle -- ja mam kaszanę?

pozdrawiam
         -- /mf/
--
 *   *   *     Marek Fetliński