Zdalna praca i pliterki

Tomasz Orzechowski tomek w lj.pl
Śro, 5 Wrz 2001, 21:19:43 CEST

On Wed, Sep 05, 2001 at 09:11:13PM +0200 Jacek Konieczny wrote:
>Jak to nie jest? Zadaniem tego skryptu jest wysłanie sekwencji
>terminalowej (jaką podałeś dalej). Nie ma żadnych przeciwskazań, żeby
>to zrobić przez ssh, czy telnet.
>Problem w tym, że ten skrypt zapewne wogóle nie jest wykonywany na
>zdalnej maszynie (ssh jakoś dziwnie się loguje, chyba odpala shela bez
>-login). Wystarczy upewnić się, że sekwencja ta zostanie wysłana (ale
>tylko gdy $TERM="linux"!).

???
Mi nie działa, nawet gdy /etc/profile.d/console.sh odpalę osobiście.
Zajrzałem do środka i widzę:

~ $ cat /etc/profile.d/console.sh

case $(tty) in
(/dev/tty[0-9]|/dev/tty[0-9][0-9]|/dev/vc/*)

        if [ -f /etc/sysconfig/console ]
        then
                . /etc/sysconfig/console

                if [ "$CONSOLEMAP" != "" ]
                then
                        # Switch the G0 charset map from the default ISO-8859-1
                        # to the user-defined map (loaded with consolefonts)
                        if [ -w /proc/$$/fd/0 ]; then
                                echo -n -e '\033(K' > /proc/$$/fd/0
                        else
                                echo -n -e '\033(K' > /dev/tty
                        fi
                fi

        fi
        ;;
esac

co na moje oko oznacza, że działa tylko na lokalnych konsolach.

~ $ rpm -qf /etc/profile.d/console.sh
kbd-1.06-4

czyli aktualne...

--