ISDN pod PLD

Dariusz Wlodarczyk milley w mahle.pl
Czw, 6 Wrz 2001, 08:12:06 CEST

> Jak po PLD'kiem, lub w ogóle pod jakimkolwiek Linux'em zmusić do działania
> kartę ISDN. Mógłby mi ktoś podać namiary na jakieś Howto, ew.
> inne pomoce. Z

Przede wszystkim jaka karta ?

Jesli AVM to oni maja na swoim ftp-ie capi4Linux tyle ze na razie sa moduly
do kart AVM-u choc pisza ze takze z innymi powinno chodzic (po napisaniu
modulu sterownika karty heeh). Pieknie sie instaluja wszystkie wymagane
moduly (przynajmniej u mnie dla karty AVM C4 (aktywna)

Jesli Teles albo cos innego to zostaje isdn4linux (napewno na stronach suse
a gdzie jeszcze nie pamietam)

W tym drugim przypadku polcam tez przejrzec stronke:
http://www.tpteltech.com.pl/linux.html
Na jej podstawie mnie sie udalo zmusic karty Telesa do dzialania

pozdrawiam
milley