nvidia i jej badziewne sterowniki

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Czw, 6 Wrz 2001, 22:22:44 CEST

Witam!

Dnia Thu, 6 Sep 2001 21:21:35 +0200 Artur Flinta napisał(a):

> Przecież to jest chore, te sterowniki nie dość, że ze gryzą się z
> RivaFB,
> to jeszcze pożądnego OpenGL nie są w stanie zaoferować (szybki to on
> jest,
> tylko działa od przypadku do przypadku) :(((

A jednak nie jest tak tragicznie, Quake3 poszedł od kopa i działa bez
zająknięcia :)))  Wydaje się więc, że do szczęścia potrzeba mi tylko
przekompilować xscreensaver z bibliotekami nvidii i powinno działać. Ale
wydaje się to zbyt proste (pomijając fakt, że xscreensaver się nie buduje
:(( )

     Pozdrawiam
            Artur

Budzet 2002 -> Jak uzdrowic? Komu zabrac? Komu uciac?
Masz pomysl? Podziel sie z narodem!
http://biznes.interia.pl/main/budzet.html